SON DAKİKA

3. köprüyü su bastı!

Beykoz Riva yolu üzerinde bulunan Kuzey Marmara Otoyolu ve 3. köprü şantiye alanı sular altında kaldı. 06 Şubat, 2016 11:01 Güncelleme: 06 Şubat, 2016 11:01 3. köprüyü su bastı!

Sağanak yağmur sonrası işçilerin kaldığı konteynerler, iş makineleri ve diğer kullanılan malzemeler biriken sudan etkilendi. Su birikintileri nedeniyle araçlar ilerlemekte güçlük çekti. Ekipler şantiye alanındaki suyu tahliye çalışmalarına başladı.

 

(Cengiz ÇOBAN/İSTANBUL/DHA)

Yorum Ekle